Trött efter spahelg

Överraskningen för mamma och pappa i helgen såg ut så här: Klockan 12.00 i lördags kom de hem till oss och blev bjudna på kycklingsallad och rosévin innan vi tog bilen till Lundsbrunns spa. Där checkade vi in och tog oss till relaxavdelningen där vi njöt av bastu, bubbelpool, simbassäng och relaxavdelningen. Därefter "piffade" vi till oss på rummen och tog en öl (cola för min del) i lobbyn. Sedan var det dags för maten som var helt fantastisk god. Det hela avslutades i baren med kaffe och chokaldbit. Efter en stund satt vi och gäspade alla fyra och bestämde att det fick vara nog för den dagen. På söndagen hade vi alla fyra inbokade massagetider och dessutom åt vi god frukost och tog en liten promenad innan vi åt en god lunch och åkte tillbaka till Borås igen.

Själva stället kändes som det behövdes rustas upp och sjöng lite på sista versen tyvärr men servicen och maten var otroligt god så vi har haft en trevlig och avslappnande helg tillsamamsn med mamma och pappa. Synd att tiden går alldeles för fort bara.

Trodde att man skulle komma hem utvilad och fit for fight men efter att ha sovit hela bilturen hem kände jag mest för att gå och lägga mig när jag kom hem. Det tar på krafterna att vara på spa helt enkelt. =) Det kan också ha att göra med att jag sover rätt dåligt just nu, drömmer mycket och intensivt och har väldigt ont i ryggen vad jag än gör. I natt vaknade jag dessutom flera gånger av att hela vänsterhanden var avdomnad och det stack i alla fingrarna. Lite halvläskigt men beror tydligen på att händer och fötter svullnar nu och stryper nerver och senor i handleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0