Mage i vägen

Det kanske inte är så konstigt att jag tycks ha svårt att fokusera och tänka på andra saker än ET när jag har den här magen i vägen överallt. =) Andreas var i väg hela kvällen igår och kom inte hem förrän strax innan ett i natt. Jag hade tänkt städa, fixa och greja igår kväll men det gick helt enkelt inte mer än en maskin tvätt med ET:s små kläder, lite strykning och matlagning. Sen orkade jag inte mer. Kände mig verkligen helt totalt slut och hade ont i både rygg och i magen. Har sovit dåligt i natt dessutom. Hade svårt att somna själv i huset och när Andreas väl kom hem så vaknade jag och har varit vaken till och från hela natten. Har hört  att det är vanligt att man drömmer mycket konstiga drömmar nu om förlossning och liknande och i natt måste jag slagit rekord. Vaknar och är helt chockad över vart man får allt ifrån. =/


Magen i v 34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0