Värmebölja

Kom till jobbet och möttes av BT:s framsida som skvallrade om att det lovas värmerekord i helgen. Fantastiskt, ja visst men som höggravid och sittandes på kontoret så är det inte lika fantastiskt. Förlovningsringen togs av för en vecka sedan i rädslan att jag annars skulle bli tvungen att klippa upp den, fingertopparna har ingen känsel, händerna domnar och fötterna har svullnat och jag trivs numera bäst i tofflor.

Förutom detta ska jag absolut inte klaga. Mår fint för övrigt och med tanke på att det inte är så långt kvar så ska jag vara tacksam över att inte fler komplikationer har uppstått. Peppar, peppar.

Idag sitter jag på jobbet tillsammans med Emma som kommer att ta min plats under tiden då jag är hemma mammaledig. Går igenom allting; alla kunder, de senaste projekten, de kommande projekten, mappstruktur osv. Känns konstigt att det bara är tre dagar kvar till semestern. Läskigt skrämmande men skönt också så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0