Beach 2010

Skrattar samtidigt som jag skriver rubriken till detta inlägg. När det är dags att visa sig på stranden kommer jag förmodligen vara höggravid och mer likna en flodhäst än någonting annat. Det är liksom inte riktigt läge att fundera över en vältränad kropp och tvättbräda. Men varför ge upp all ansträngning, man kan ju försöka se någorlunda fin ut ändå så därför ville jag införskaffa en ny bikini för sommaren och har letat efter någon som både har snygg färg och som är i en snygg modell.

Idag hittade jag den! På Gina höll dem precis på att packa upp bikinin men än så länge hade bara överdelen kommit så det fick bli en sådan i väntan på att också trosorna kommer in. Kanske dumt att bara köpa "hälften" men jag gillade överdelen så mycket så det får bära eller brista.


I Thailand förra julen...utan gravidmage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0