Dessa hantverkare asså...

Ringde i början av veckan en målare för att få hjälp i nästa vecka med spackling och målning av tak och väggar i huset. Visst, han kunde hjälpa oss och kunde dessutom komma igår eller idag för att kika på det innan. Han skulle höra av sig igår eller idag och hade jag inte hört något skulle jag ringa. Man vet ju hur hantverkare fungerar så jag ringde honom redan igår och då kunde han komma någon gång idag men han ville INTE bestämma någon speciell tid. Svårt, särskilt när jag sitter på jobbet. Andreas är visserligen ledig men är inte på plats där hela dagen.

Har nu försökt få tag i målaren under hela morgonen och till slut lyckades jag. Vi behöver ju veta!!! Han TRODDE att han kunde komma vid 12-tiden så det var bara att ringa Andreas och meddela detta. Nu får jag ett sms: "Vi får ta det senare mötet drar ut på tiden ringer dig sen MCH Peter" Stor suck! Bäst för honom att han ringer snart...och bäst för honom att han gör ett jäkligt bra jobb sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0