En halv dammsugare och sju geléhallon

Läste på Aftonbladets hemsida att en halv dammsugare och sju geléhallon tar 30 minuter att träna bort. Fy fasen, det är tur att jag tvingar mig själv att inte tänka på sånt nu när ET finns i min mage. Jag är ju tjock oavsett. =) Skämt åtsido, jag tror att många utnyttjar graviditeten till att stoppa i sig all möjlig skit men det är ju faktiskt så att de där extrakilorna som man lägger på sig också ska bort efteråt. I alla fall ska mina det. Däremot så ska man ju absolut inte banta eller "hålla igen" på något sätt och visst, är jag sugen på någonting nu så tror jag att kroppen och ET faktiskt behöver det. Därför blir det lätt något gott då och då. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0