Första natten...

Det är nästan semester att komma till jobbet idag och sitta på en stol hela dagen. =) Det har varit mycket hela helgen men nu bor vi äntligen i huset och efter besiktningen av lägenheten i kväll kan vi verkligen släppa Sturegatan och bara fokusera på vårt hus. I fredags mådde jag inte speciellt bra utan tog det lugnt hela kvällen. Blev hämtmat på Peking (usch, så mkt skräpmat som kinamat, hamburgare och pizza som vi har ätit just nu pga. tidsbrist har jag aldrig ätit) och godis och sen låg jag i soffan hela kvällen. Försökte packa lite grann men det blev inte så mycket gjort.

I lördags jobbade Andreas och jag var på stan en sväng för att fixa morsdagspresent och kom givetvis hem med en söt liten body och världens minsta strumpor också. ;) Det var ingen bra dag men det blev bättre på eftermiddagen och kvällen när vi åkte til Bollebygd och var med på Å-fest med ankrace och grillade och hade det trevligt.

Söndagen bestod av FLYTT hela dagen. Tusen tack till alla gulliga vänner och familj som hjälpte till. Efter mycket om och men så var allt på plats och tack vare mamma och Elin blev lägenheten skinande ren dessutom. Det kändes konstigt men väldigt, väldigt härligt att få krypa ner i sängen som stod i vårt nya sovrum i vårt nya hus...första natten i huset! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0