Frågor och korta svar

Vad tycker du om kärlek?

Kärlek är värme, trygghet, pirr i magen, vänskap, spänning, sorg, glädje och det bästa som finns

När kramade du någon sist?

Igår

Saknar du någon speciell person?

Ja, det gör jag

Har du svårt för att bli kär?

Ja

Är du singel?

Nej

När fick du senast en komplimang?

Vet ej


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:

Nej

Hånglat med nån riktigt ful:

Nej

Hånglat med fler än 50 pers:

Det tror jag inte

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?

Ja

Gjort något riktigt dumt?

Ja

Gjort något du verkligen ångrar?

Nej det är ingen idé att ångra någonting

Åkt ambulans?

Nej

Gjort nåt olagligt?

Nej

Fått din mamma att gråta?

Ja och det är jag väldigt ledsen för

Slagit ner någon?

Nej, bara i fantasin

Skämts över dina föräldrar?

Ja det har jag säkert i tonåren någon gång =)

Sagt jag älskar dig och menat det?

Absolut

Tar du droger?

Nej

Dricker du?

Har inte druckit på över ett halvår

Vilka kläder sover du i?

Inga

Vad hatar du verkligen?

Människor som ljuger

Är du ensam nu?

Nej, jag sitter på jobbet

Vill du gifta dig?

Ja, det vill jag

Vill du ha barn?

Ja, det vill jag

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?

Andreas

Såg dig gråta?

Andreas

Fick dig att gråta?

Rädsla, besvikelse, trötthet

Du delade en dricka med?

Mamma

Du gick på bio med?

Maria

Skällde på dig?

Andreas

Sa någonting till dig och vad var det?

Sofie på jobbet, angående en kund


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?

Ja

Pussat någon?

Ja

Köpt någonting?

Nej

Sjungit?

Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0