Morgongympa

Har varit lite orolig för ET som varit väldigt lugn i magen de senaste dagarna och det är ju isf. inte så värst konstigt eftersom vi hållt på i huset och grejat och stökat och tid till vila har inte funnits. Men idag behöver jag inte oroa mig, det är full aktivitet och nu börjar h*n bli så stor så att ibland tar det andan ur mig när när det sparkas hårt och mycket. Men mysigt är det. Speciellt att Andreas nu kan ta del av det mer på riktigt också. =)

Igår var jag och blev ompysslad lite av Carro i håret iaf (lite vila kan man säga), blev dock sådär nöjd men ändå skönt med en uppfräschning. Sen åkte vi upp till huset och fick hjälp av snälla Simon som var till stor hjälp. Jag var och köpte lite grillad kyckling och kroketter som vi käkade på altanen med plastbestick i brassestolar. Rolig syn! =)

Känner för övrigt fyra stycken som har födelsedag idag! Grattis farmor Gun, Peter, Lina och Henka. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0