Sjukhusbesök

Den lille/lilla i magen skrämmer livet ur en när det i onsdags kväll börjar göra djävulskt ont i magen och jag inte kunde göra så mycket mer än att bara ligga i sängen. Att det sedan inte går över under natten utan fortsätter och blir värre under förmiddagen på jobbet gör att jag ringde förlossningen som ville att jag skulle ta två alvedon och återkomma om det inte hjälpte. Givetvis skedde ingen förbättring så jag ringde igen och fick åka upp till sjukhusets förlossningsavdelning. Där gjorde dem olika undersökningar och ultraljud för att utesluta att barnet inte mådde bra eller att det var förverkar det handlade om.

Allt såg fint ut och de kunde helt enkelt inte ge mig någon bra förklaring till smärtan, som envisas med att hålla i sig även idag, mer än att jag ska ta det lite lugnare. Får hoppas att det onda ger med sig snart!

Det blev att jag gick till jobbet idag ändå och hoppas dagen går fort så att det snart blir helg! På söndag går stora flyttlasset, äntligen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0