Tisdag eller torsdag!?

Tisdag men egentligen kan man säga att det är som en torsdag eftersom jag är ledig torsdag och fredag denna veckan. Åhhh, vad skönt det ska bli. Igår kom målaren på besök och var faktiskt riktigt trevlig och det kändes bra. Eventuellt skulle dem dit redan tidigt i morses så det blir spännande att se om någonting är gjort i eftermiddag. =)

Eftersom min kropp känns ordenligt mörbultad och jag är räd om ET så blir det nog en vilodag idag. Frustrerande när man verkligen VILL upp och måla fönster och fixa och dona men bebisen kommer definitivt i första hand. Inte värt att någonting händer med h*n. Efter jobbet blir det först och främst en fika med Mariorna...sen får jag se om jag åker till huset eller ej. Världens bästa pappa och pojkvän kommer vara där uppe iaf. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0