Välbehövligt lunchbreak

Idag behövde jag verkligen komma ut på lunchen och bara strosa och kolla i butiker. Kände att hjärnan behövde få koppla bort allt ett tag och det var så skönt. Köpte de kompleterande bikinibyxorna som kommit in till min bikiniövderdel och dessutom en strandklänning i härligt turkost. Kikade lite på morsdagspresent men får köpa det i morgon eftersom jag inte kunde bestämma mig.

Det är dessutom helt oundvikligt att inte slinka in och titta på bebiskläder. Problemet (eller kanske tur) är att det finns knappt något fint neutralt att köpa. Det finns mängder med söta små tjej- och killkläder men då måste man ju veta vad som cirkulerar runt i magen också. =)



Båda dessa finns i nyfödd storlek på Kapp Ahl - men ingen går att köpa...än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0