Barnvagnspromenad med Anna och Aprilia

Jag hade tänkt vara med på mammabarn-passet som var på Onyx i morses efetrsom jag kände mig bättre igår men när klockan ringde 8.00 och jag dessutom inte sovit mkt i natt så stängde jag av alarmet på telefonen, avbokade passet och somnade om. Andreas är sjuk och hemma från jobbet idag med. Ingen större fara med någon av oss men men. I stället blev det en lång, härlig promenad med Anna och Aprilia. Skönt att diskutera relevanta ämnen med någon som sitter i exakt samma båt vad gäller många saker. ;) Nu har vi kommit tillbaka och lillkillen sover kvar ute och Andreas har åkt till jobbet för att fixa lite grejer. Snart blir det väl lunch och i kväll vankas det kalas hos världens bästa syster som fyller 17. Stora tjejen!

Massa grattis syster Elin, vi ses i kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0