Det blir inte riktigt som mamma vill =)

I morse kände jag mig helt slut när klockan ringde och det egentligen var dags att gå upp och gå till Rytmiken som är på Öppna förskolan på torsdagar. Lillplutten ville annat och låg bredvid mig i sängen och fäktade med både armar och ben och tycktes säga: "Kom igen nu morsan, jag vill till mina kompisar och sjunga och leka". Han vann! Vi gick upp och fick snabba oss för att hinna dit. Lika roligt som vanligt men jag åkte hem direkt när rytmiken var slut i stället för att stanna med de andra och äta nybakt bröd. Sängen lockade fortfarand eoch jag fick chansen att vila lite bredvid Vinston som sov en stund i sängen efter det att vi kommit hem.

Efter lunch åkte vi till Anna och Aprilia där vi hade tänkt ta en promenad tillsammans men regnet fullkomligt öööste ner så det blev en mysig fika i soffan istället med en massa prat. Så ska en typiskt härlig eftermiddag spenderas. Tack Anna!

Andreas är i väg i kväll så det blir Vinston-mys för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0