Det går i hundratio!

Har haft fullt upp sedan igår morse då vi efter frukost åkte hem till mamma och filade i det trista höstvädret. Underbart mysigt var det att sitta inne med en kopp kaffe och diskutera livet. ;) Sedan gick jag och Vinston till Charlotte och Charlie där vi hade en mysig eftermiddag med lunch och promenad. På kvällen var det dags att göra sig fin, lämna Vinston hos hans farmor och ta sig till La Copita och äta tapas, jag och Andreas. Hade en riktig mysig middag innan vi gick hem för att mata lillkillen och sedan ut på stan igen för en kopp kaffe. Det blev både Bara, Vimmel och Harrys innan vi gick hem till vår prins som sussade sött. Idag har vi bl.a. hjälpt Andreas mamma och sedan haft myskväll här hemma. Vinston har varit svårsomnad och jag tror det beror på gårdagen men nu sover han iaf. och det tänker jag också göra och njuta av den extra timmen man får i natt. God natt och sussa sött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0