En välförtjänad kaffe

Har precis kommit hem från Onyx där vi kört mamma-barnträning. Även om jag tycker det är riktigt roligt och sjukt bra träning är det alltid segt att ta sig upp tidigt på morgonen och Vinton, som är en sömntuta, håller nog med även om han ler sött när jag klär på honom.

Som alltid är det bra övningar och framförallt väldigt stor variation vilket jag tycker är jättebra dels för att det blir roligare så och för att det känns varierat vad gäller muskelgrupperna. Idag hade vi lite bodypump-inspiretarat pass med skivstång och vikter bland annat. Jag hade hoppats och trott att Vinston skulle sova men han var pigg när vi kom dit men glad som tur var så han låg på en matta bredvid två andra små bebisar och tittade med stora ögon första halvan av passet innan jag la honom i insatsen där han somnade. Skönt!!!

Nu fortsätter han sova i sängen här hemma och jag passar på att dricka en kopp kaffe och ta ett par mackor. Idag blir det mysdag hemma och Andreas kommer hem fem idag vilket gör att vi får myskväll dessutom. Härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0