Första mammaträffen avklarad

Åter igen - dålig uppdatering men har haft fullt upp och känner mig därför som en riktigt sliten morsa. Har måt lite halvdåligt i helgen dessutom så jag hoppas att det vänder och att jag snart känner mig fit for fight både psykiskt och fysiskt igen. I fredags kom Maria, Jörgen, Wille, Marina och Maggan hem på kvällen och det var riktigt roligt att fixa god middag och hallonmoussetårta på det. På lördagskvällen åkte jag, Andreas och Vinston till bollebygd och blev bjudna på middag - härligt. I går tog vi det rätt lugnt hela dagen och som sagt kände jag mig inte riktigt hundra så det var skönt med ett lite lugnare tempo.

I dag tog vi en förmiddagspromenad i vanlig ordning och sen klockan 13.00 var det dags för den första mammaträffen. Det är ett gäng mammor i området med bebisar födda juli-augusti och det var riktigt trevligt. Två tjejer gillade jag extra mycket och det var roligt att snacka om relevanta grejer med sådana som är i samma situation som mig. Det ska bli roligt att träffas varje måndag! Den ena tjejen tipsade dessutom om bebyrytmik på torsdagar som jag tänkte testa på på torsdag. Tror Vinston skulle gilla det då det handlar om sång och instrument och han älskar när man sjunger för honom. Tycker det är skönt att jag "vågar" mig ut lite mer nu och inte drar mig för att gå/åka på olika saker. Dagarna blir roligare och man får helt enkelt ut lite mer av dagarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0