Måndag och ny start på veckan

Eftersom det var dop den helgen som var så var det i stort sett förberdedelser inför det varje dag i förra veckan. Nu är det ny vecka och inget som måste fixas och donas förutom att allt från dopet fortfarande inte är bortröjt. Det går inte riktigt med en liten som för det mesta kräver din uppmärksamhet men nu är det nästintill bortplockat iaf. I morse var det dax för mamma-barngympa och det var stenhårt idag. Cirkelträning och Vinston sov hela tiden. Jag tycker mina träningspass är mer effektiva nu efter Vinston kommit för det finns liksom ingen tid att söla. När du väl har tid för träning så är det högsta växeln som gäller hela tiden för vem vet när han vaknar upp. Därför var jag fullkomligt slut efter passet idag efetrsom han sov hela tiden. Dessutom tränade jag och Andreas en stund igår då vi lämnade Vinston till hans farmor en timma. Det känns skönt i kroppen nu med andra ord! Synd bara att doptårtan fortfarande fanns kvar och man inte hade tillräckligt med disciplin för att stå emot den. ;)

Sedan har vi varit på mammaträff där det var en dietist på besök. Snart dax för Vinston att börja äta riktig mat så det var intressant! Nu sitter jag och lillkillen och tittar på TV och Andreas har jobbmöte i kväll och kommer lite senare.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0