Regnet bara öser ner...

Usch och fy vilket väder...helt rätt att sitta inomhus i det här vädret som jag gör just nu. Lillkillen sover och jag håller på att förbereda lite grjejer för i kväll då Mariorna kommer på lite mat. Har varit i Knalleland med Vinston på förmiddagen idag på jakt efter en klänning till dopet och jag köpte en iaf. så nu är det avklarat åtminstonde.

Igår fick Vinston 2 sprutor och nu väger han 6520 gram och är 63,5 cm lång. Växer så det knakar men han växer preciiiiis som man ska göra så det kan inte vara så mycket bättre.

 Den här veckan blir det full fokus på dopet som är på lördag. Väldans massa planering och det ska bli roligt men jag kan inte låta bli att tycka det ska bli skönt när allt är över. Det är så mycket som ska fixas och donas att jagblir helt slut bara av tanken men det blir säkert bra. Huvudsaken är att Vinston får vatten på sitt lilla huvud iaf. Det är ju det det hela går ut på. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0