Shopping hjälper

Har tillbringat förmiddagen i Knalleland och sen åkte vi till stan och mötte upp Andreas för att luncha. Passade på att gå en sväng i stan efter lunchen eftersom Vinston somnat innan vi till sist åkte hem. Nu sover han gott i sin spjälsäng och jag passar på att bara ta det lite lugnt. Känner mig lite bättre till mods efter shoppingturen trots att jag inte gjorde några storinköp. Att bara få strosa runt och kika på allt höstnytt är som balsam för själen och Vinston skötte sig fint!

I går ställde jag in spjälsängen i vårt rum istället för vaggan och lade honom där efter han somnat mellan oss igår kväll. Han vaknade efter bara en liten stund och jag tror det var det som gjorde honom lite orolig. Hur som helst var det bara att lyfta upp honom och ha honom bredvid oss resten av natten. Det är mysigt, visst, men jag sover dåligt om han ligger där hela natten så jag hoppas det går bättre i natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0