Tack, tack, tack!

Har glömt att tacka alla som gjorde att lördagen blev så bra som den blev!

Tack underbara mamma för all hjälp och "stöd" i fredags när jag var stressad. Tårtor skulle bakas, allt skulle handlas, huset skulle städas mm. mm.

Tack gulliga, gulliga Maria, Maggan, Jörgen och Wille för all hjälp i lördags med sallad, dukning och för att ni hjälpte till hela dagen så att allt flöt på.

Tack söta, rara, duktiga Johanna Jonshede för att du ställde upp och sjöng "Det vackraste" för Vinston! Det var svårt att hålla tårarna borta...

Tack snälla syskon som ställde upp och läste och för fina presenter. Jag älskar er!

Tack all övrig släkt, familj och vänner för att ni kom och för alla fina presenter!

Tack min älskling som alltid är så lugn och cool och tar ner lilla jag på marken när det behövs...


Kommentarer
Postat av: Johanna jonshede

Det är jag som skall tacka dig för att jag fick sjunga!Tack så hemskt mycket!Hoppas ni har det bra många kramar Johanna jonshede!

2010-10-27 @ 19:52:24
URL: http://wwwjojo.blogg.se/
Postat av: Mats Jonshede!

Tack för att vi fick vara med på Vinstons stora dag!

Så himla god tårta ni hade gjort!

Hoppas vi kan leverera tallriken till Helen!

Hälsa killarna//Mats Jonshede!

2010-10-27 @ 19:57:33
Postat av: Mats Jonshede!

2010-10-27 @ 20:08:05
Postat av: Mats Jonshede!

Glömde att säga vilket fint hus ni har!//Mats!

2010-10-27 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0