Trött men vill inte sova...

...sådan är vår lille grabb idag och det är inte det lättaste att hantera. Detta resulterar dessutom till att han blir gnällig och vill äta oftare. Vi vaknade när Andreas gick till jobbet och lillen ville prompt upp då med så det var bara att kravla sig upp och Vinston fick bada, det gillar han. Efter det lekte vi och sjöng en liten stund och han fick äta igen innan han somade i sängen en tre kvart och jag passade på att vila bredvid. Sedan var det upp och leka igen och äta innan vi tog en timmes promenad vilket inte var speciellt roligt idag eftersom Brämhult verkar vara lika med Sydpolen om man jämför hur det ser ut i stan. Här var det snö/is på i princip hela promenaden och det var både halt och "knöggligt" för Vinston att åka på. Han sov mesta delen av turen men vaknade i slutet och sedan dess har han varit vaken men gnällig och sett trött ut men jag har försökt lägga honom och gått runt och burit honom flera gånger utan resultat. Till slut fick han äta lite till och somnade så jag kunde lägga honom i spjälsängen där han ligger nu. Puh! Man blir så frustrerad när man ser att han är trött men att han vägrar sova.

Nu ska jag passa på att röja undan det sista från i lördags (helt omöjligt när han är vaken). Här kommer lite kort på vår guldklimp från dopet...


Jag, Andreas, Vinston, Maria, Jörgen och kusin Wille



Maria och Jörgen var faddrar


Stolta föräldrar


Jag och lillkillen i "skjort-body" med fluga


Lilla familjen med dopklänningen bakom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0