Det där med bilar...

Jag gillar bilar. Faktiskt! Jag intresserar mig för vad det är som rullar på vägarna och tittar efter snygga, snabba, dyra vrålåk. Det är en härligt kittlande känsla att se och höra en riktigt fin bil. Men det stora men:et är att det är ett dyrt nöje, långt ifrån en investering. Jag är supernöjd med vår audi men nu, efter några månader som husägare utanför stan, inser jag också att det inte funkar med en bil. Man blir så väldigt låst när man är hemma mammaledig och inte kan ta sig någonstans förutom till fots. Därför kikade vi på lite bilar igår och idag ska vi provköra en Seat Ibiza och se vad vi tycker om den. Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0