En dag med Charlie och Charlotte

Har jag sagt att vi köpt en till bil. Det blev en liten röd Seat Ibiza och vilken frihet med två bilar. Underbart!! Det har jag utnyttjat kan jag säga. Igår kväll var jag och Vinston hos Maria L i Bollebygd tillsammans med Maria E. Hennes nya lägenhet var supermysig och jättefräsch och vi åt tacos och tjatade om allt mellan himmel och jord som vanligt. Viinston skötte sig riktigt bra dessutom så allt var jättekul.

I morse åkte vi till Charlotte och Charlie och fikade innan vi gick till "centrum" för att kika lite i affärer och slutligen luncha på La familia. Jättegott var det och det gick bra med småkillarna trots att Vinston var hungrig och åt lite grann. Nu har vi kommit hem och i kväll kommer mamma och hälsar på.

Ser fram emot helgen som verkar bli en mysig sådan med besök av Maria, Jörgen och Wille i morgon kväll och en tripp till mamma och pappa på lördag kväll. Underbara, mysiga höstkvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0