Härliga unge

Idag var det åter dags för mammabarn-träning på Onyx halv tio. Även idag gick planeringen vad gäller amma, byta blöja, klä på, klä på mig, packa väskan, frukost, få in allt i bilen, fint och vi var på plats en stund innan passet körde igång. Idag hade jag med mig insatsen till vagnen som Vinston kunde ligga i och lillkillen var vaken när vi kom dit men jag satt en stund bredvid honom och lagom till passet skulle börja sov han!! Underbart!

Dagens pass var minst lika jobbigt och eftersom han sussade sött hela tiden kunde jag koncentrera mig bättre. Vi använde redskap som matta, bräda, vikter, boll och pinne och när en timma hade gått var man skönt slut i hela kroppen. Grejen var bara att Vinston sov och verkade inte alls ha några planer på att vakna. Jag var kvar och stretchade lite extra men han sov och sov så jag gick ut och satte mig i receptionen men han fortsatte sova så jag fick helt enkelt gå och ställa mig på trampmaskinen med honom bredvid mig. En kvart körde jag innan jag tog med honom in i omklädningsrummet där han vaknade och jag kunde mata honom för att sedan åka hem. =)

Härliga unge som sköter sig så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0