Kallare och kallare

Idag var det ju superkallt ute. Såg på termometern innan jag tog vår förmiddagspromenad att det var dags att klä på lillkillen lite mer. Skitsvårt det där med att veta om han fryser eller inte men jag tror oftast man klär på dem för mycket. Hur som helst var det en härlig promenad bland alla höstlöv och Vinston fortsatte sova en timma efter vi kommit hem ute i vagnen.

Passade då på att se över hans garderob och fick plocka undan en hel del och lägga fram större kläder på "användarhyllan" Nu har han mer 62-68 än 56-62 även om det så klart skiljer otroligt mycket på storlekarna. Som tur är har vi fått ärva en massa väldigt fina kläder av min fd. kollega Linda så grabben har väldigt mycket fint att välja på just nu eftersom det var mest kläder i den storleken han befinner sig i nu. 

Idag blir en lugn hemma-bara-vara-mysdag och i morgon är det åter dags för mammabarnpasset på Onyx. Undrar hur det ska gå med tanke på träningsverken jag har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0