Lördagskväll på Häggatan

Det är sjukt att så mycket tid kan gå åt till "ingenting" mne så är det. Får verkligen prioritera vad gäller den lilla "egentid" jag får över och tyvärr har inte bloggen stått högst upp på listan. =) Igår hade jag och Vinston en jättemysig dag i Bollebygd med mamma. Vi åkte ut och jag, mamma och pappa åt en god laxsallad hemma och pratade lite. Sen åkte jag, mamma och Vinston till centrum och gick i lite affärer. En del folk som man kände så det var roligt. Tror det var en riktigt stolt mormor som körde vagnen bredvid mig och Vinston skötte sig exemplariskt. Efter det åkte jag och lillkillen hem till Borås igen och hade en myskväll (trots fotbollen på TV:n =)) med Andreas och hans mamma.

Idag har jag och Vinston varit själva hela dagen och snart bör Andreas dyka upp och då väntar en tur med vagnen för att ingandla lite lördagsmys. Ser fram emot det!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0