Lyckad dag på stan

Underbara, goa lilla Vinston ligger och sover i sin lilla säng och har skött sig exemplariskt både igår och idag. Det är sååå skönt! Idag var vi uppe tidigt för att skjutsa Andreas till jobbet och var där en stund innan vi tog vägen förbi SOL och hälsade på och sedan fortsatte till BM för en efterkontroll. När det var avklarat gick vi ett par timmar på stan och Vinston verkar gilla det lika mycket som sin mamma. Det blev ett par skor, en tröja, en dress och så ett par vantar till Vinston. Dessutom var jag och bytte en present så jag hade en badrumsmatta med mig hem dessutom. Skoj!

För en stund sedan hade vi besök av Eva på BVC som vägde honom och kollade så allt såg bra ut. Det gjorde det och grabben väger nu 5300 gram. Han har dessutom lett för första gången på riktigt idag och det gjorde mig helt varm i kroppen. =)

Nu väntar jag på att lillkillen ska vakna så vi kan hämta Andreas på jobbet!

Ser fram emot Idol som börjar i kväll.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0