Mammabarn

I morgon ska jag och Vinston vara med på ett pass på Onyx som heter mammabarn. Under en timma kör man ett core-inspirerat pass som inriktar sig på att stabilisera och träna upp kroppen efter förlossningen och för att göra den starkare för "mammalivet". Det ska bli skitskoj att se vad det innebär och hur Vinston kommer att fungera. Har inga alls förväntningar på att han kommer skötta sig perfekt och frågan är om något barn kommer göra det. Oddsen är inte speciellt stora för att alla bebisar är tysta och glada under den timmen menar jag. vad jag förstått så ska bebisen ligga på en filt bredvid men också ingå i en del av träningen men mer utvärdering av passet kommer efteråt. Det ska iaf. bli underbart att få ta på sig träningskläderna igen och komma ut på någonting.

Efter det ska jag och lillkillen möta upp Charlotte och Charlie på stan och förhoppningsvis gå en sväng och så luncha. Håller tummarna för att allt går bra!


Vårt charmtroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0