Världens bästa Vinston

Är så kass på att uppdatera och nu var det på tok för länge sedan. Jag och Vinston har tillbringat helgen i Bollebygd och blivit ompysslade av familjen medan Andreas befunnit sig på Gotland med sitt jobb.

I fredags kom mamma och mötte upp oss utanför min frisör och hon tog med sig Vinston på stan medan jag blev fin i håret. Jag hade tänkt tusentals tankar om hur det skulle gå och vågade aldrig hoppas att det skulle gå så bra som det gick. Tros att jag försökte koppla av med veckotidningar och en kopp kaffe så gick blickarna ideligen mot skyltfönstret och jag lyssnade efter bebisskrik. Men vår fina Vinston sov så gott i vagnen medan hans mormor gick och shoppade på stan och sedan hade han vaknat men då bara legat och kollat på allt som fanns att titta på. Två timmar och kvart senare kom de och hämtade upp mig och min lillkille sov sött igen. Vi gick till Tant grön och åt en god lunch innan vi gick en sväng till på stan. jag införskaffade mig både en ny marinblå kappa och ett par höga stövlar utan klack (praktiska morsan) ;). Efter det åkte jag och Vinston hem för att snabbt röja undan innan Louise kom på en fika. Mysigt! Sedan åkte jag och lillkillen till Bollebygd och såg på idol och åt tacos.

På lördagen tog jag, Vinston och mamma en långpromenad och hälsade på Jonshedes bl.a. På eftermiddagen blev det middag med farmor och faster och på kvällen såg vi på en film och bara myste. Söndagen tillbringade jag med Charlotte och Charlie och vi tog både en promenad, fikade och åt lunch! Var sedan kvar i Bollebygd tills kvällen eftersom Andreas kom hem sent. En riktigt mysig och härlig helg!

Idag har Vinston varit hos doktorn på en 2-månadskontroll och han fick MVG, härligt! =) 5574 gram och 58,5 cm lång är vår kille nu. Nu ligger han och sover och jag passar på att knåoa ihop lite dopkort som måste ut illa kvickt!

Vårt älskade lilla charmtroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0