Brandlarm

Just nu har jag gjort biffar så att brandlarmet gick igång. Måste sett roligt upp när jag drog fram en stol fort som attan, kastade mig upp, slet ner elendet och drog ur batteriet. Vinston vaknade aldrig av det som tur var. =)

Åter igen var jag uppe en större del av natten (suck) och förmiddagen gick åt till att ta igen ett par timmar när Vinston sov. Sen kom Andreas hem på lunch och efter det var det dags att möta upp Maria och Ella för en riktig långpromenad. Mysigt men kallt!

Vi kom hem och då drog jag och lillkillen ner till stan för att lämna in mac:en som varit på lagning men på något konstigt sätt inte vill funka. Där nere funkade den finfint så dte blir problemlösning här hemma för att lista ut vad problemet är.

Om Vinston inte skulle bli sämre så ska vi till rytmiken i morgon. ÄNTLIGEN, det var tre veckor senast!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0