Lördag kväll...

...och Vinston har precis somnat efter att ha hållt igång från 14.15...hur orkar han? Full speed heeela tiden. Idag åkte vi ner till stan och lunchade med Andreas, Tobbe (som tog en paus från renoveringen) och så Lina och Ebbe. Sen gick jag och Lina en liten sväng på stan innan jag och lillgrabben åkte hem och lekte resten av eftermiddagen och kvällen.

Idag har jag haft ett väldans problem att täcka över en stor blåtira som jag fått precis nedanför ena ögat. Det lyser ilsket blått men efter lite puder och brunkräm fick jag någorlunda fason på det. Det värsta är att det känns som att det står skrivet "min man misshandlar mig" i pannan på mig trots att det är en liten busunge med starka nypor som lyckats åstadkomma detta. =) Hoppas det går över snart för vackert är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0