Mammaträff på "nya" balkongen

Idag har jag tagit fram dynorna och de nya kuddar vi köpt till balkongen. Dessutom kom Andreas hem med en överraskning - en dynlåda där vi kan förvara dynorna på natten. Toppen. jag är supernöjd med resultatet occh tror att många timmar i vår och sommar kommer att tillbringas här. Nu återstår ev. en balkongmarta i grått som ska täcka hela golvet och ev. en trasmatta eller två. Lite blommor kommer också göra susen.

Klockan 14.00 kom Maria och Ella, Maria och Ingrid, Sanna och Theo och Katrin och Amanada. 5 mammor och 5 bebisar var vi som satt på balkongen och åt mina påskbakelser som jag gjort. Sedan var det en massa lek och bus och det var lika roligt som vanligt att se de små liven leka. Vinston och Amanda trivs väldigt bra tillsammans, de har de gjort länge och det är kul att se att de tyr sig till olika. Amanda och Vinston är dessutom födda på exakt samma dag och de verkar som sagt gilla varandras sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0