På balkongen

Med en kopp kaffe med strålande sol. Inte dumt läge alls. Men jag tycker jag förtjänar en liten paus. Jag och Vinston har varit och storhandlat och sedan har jag plockat undan lite och satt på en maskin tvätt. När han sover har jag svårt att bara koppla av som jag borde göra ibland. Vill istället passa på att göra sådana där "måste-saker" som annars är lite svåra att ta tag i när man har en liten att se efter. Hur som helst, idag tror jag att vi ska ta en promenad och sen kanske jag fortsätter gräva lite - trots att kroppen känns som den blivit överkörd av en ångvält efter grävpasset igår. :) Ikväll jobbar jag antagligen på Sunhouse. Ha en skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0