Premiär

Trots att vädret idag inte kan mäta sig med det i helgen så blev det premiär för min nya jeansjacka och Vinston fick lämna åkpåsen hemma. Dock höll vi oss "inomhus" på Knalleland men åhh, vilken känsla att slippa vinterkläder.

På förmiddagen var jag och Vinston på besök på BVC eftersom Eva där ville utesluta öroninflamation eftersom han är så ledsen och stökig på nätterna. Det var inte helt bra så jag ska försöka med näsdroppar (ska tydligen påverka öronen positivt) och alvedon och komma tillnbaka på fredag. Hoppas, hoppas detta kan hjälpa!

Efter det kom Andreas hem och åt lunch med oss innan jag och Vinston tog en tur till Knalleland. Köpte lite grejer och njöt av att bara gå och kika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0