Ingen tid

Jag har blivit sämre på att uppdatera det sista och det beror helt enkelt på att jag inte hinner eller har orkat. Jag tänker inte babbla om en massa sömnproblem som förövrigt har hållt på i 2 veckor nu och inneburit katastrofnätter men jag kan iaf konstatera att ínatt var någorlunda bra och jag hoppas att förkylningen och därmed de dåliga nätterna är på väg att försvinna.

Vädret i helgen har varit fantastiskt och jag har försökt njuta av den så mycket som möjligt. I lördags åkte jag och Vinston till Bollebygd och tillbringade mestadels av dagen ute. Vinston tycker det är spännande med hunden, katten, hönorna och hästarna. En riktig liten djurpark. =) På eftermiddagen grillade vi och det var precis lika gott som jag minns att det var. På kvällen var jag, Andreas och Vinston hemma men vi var trötta och det blev ingen sen kväll.

Gårdagen kändes som en evighet - på ett positivt sätt. På morgonen storstädade vi och slängde skräp på återvinningen och på eftermiddagen håll vi på och fixade i trädgården. Tvättade altanen, bar fram utemöblerna, gjorde i ordning i blomkrukorna. Vinston satt eller sov antingen i vagnen och en liten, liten stund kröp han runt på en filt på gräsmattan.

Nu har lillkillen somnat och i eftermiddag ska vi ta en promenad med Anna och Aprilia. Tur att man kan träffa folk på det sättet när man pga. förkylningen annars är helt asocial. =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0