3 dagar kvar

Onsdag, torsdag, fredag och sen smäller det! Fredag har jag tagit ledigt som tur är. Då är det fullt fokus på att duka och dekorera i lokalen. Nu har vi fått alla vigselhäftena utskrivna iaf. och Systemet fick sig ett besök av Andreas igår så fler saker att bocka av på listan.

Nä nu ska jag fortsätta jobba för att avbryta med lite ärenden som ska fixas på stan på lunchen. Eftersom jag testar en ny tjänst här på jobbet och just nu sitter på "dubbla stolar" blir det extra mycket anspänning även här på jobbet. Det är en trött Emma på kvällarna just nu kan jag säga. Inte något speciellt trevligt sällskap. =) Tur att Vinston är pigg , glad och busig och somnar i tid på kvällarna! Älskade lilla busunge!


Vinston & Aprilia på Vinstons 1-års kalas för en dryg månad sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0