Äntligen!

Har våndats ett bra tag nu för vad jag ska ha för smycken på den stora dagen. Köpte tidigare i somras hem ett halsband men det kändes inte riktigt rätt och jag har letat och letat. Både i dyra smyckesbutiker och i klädaffärer där de säljer sådant - utan att hitta något som känts rätt. Men så idag tog jag med mig Vinston och åkte till Dalsjöfors till Hedbergs guld och hjälp, vad mycket fint dem hade. Fick jättebra hjälp av en tjej och hittade ett halsband som jag verkligen tyckte kändes helrätt. Jag har lånat ett par örhängen av mamma men på vägen ut ur butiken fick jag syn på ett par jättefina örhängen som jag också slog till på så nu gäller det bara att bestämma mig för vilka. Önskar jag kunde visa er en bild men vill hålla det för mig själv till den stora dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0