Bästaste familjen

I kväll har vi haft mamma, pappa, Elin, Jimmy, mormor, farmor, faster och svärmor här på lite för tidigt födelsedags kalas för i morgon fyller jag 27. Jag älskar att baka och har vad jag kan minnas alltid bakat tårta när det är dags för kalas. Idag blev det inte så. Att det varit mycket det senaste i kombination med trötthet, tidsbrist och lite annan planering i tankarna gjorde att det fick bli färdigköpta marrängbottnar med hallon, banan, grädde och vindruvor på. Det är lite emot mina principer för att jag tyvärr vill känna mig duktig och älskar att få göra riktig tårta men idag fick det bli så här. Däremot ställde jag mig och gjorde en morotskaka som jag hade tänkt bjuda på på jobbet imorgon efter alla gått hem men jag förstår inte vad som hände för den var i princip platt när jag tog ut den ur ugnen. Stor suck! Tror det får bli något färdigköpt även där i morgon. Fick iaf så himla mycket fint. Precis innan de skulle komma drog Andreas med mig ut på balkongen och där kom Maggan cyklandes på en sprillans ny vit cykel med ballonger. Det var en present från Andreas, Vinston, Maggan, Maria, Jörgen och Wille och jag blev så glad och överraskad att tårarna brände bakom ögonlocken. Dessutom fick jag necessär, halsband, blommor, picnicväska, pengar och presentkort från resten av min underbara familj. På tok för mycket men jag blev väldigt, väldigt glad. TACK SNÄLLA, gulliga ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0