Blev rörd och glad

Först igår hämtade vi posten från i fredags och där i fanns ett litet paket med tillhörande handskrivet brev. Det här händer ju inte varje dag så jag blev nyfiken och var tvungen att läsa med en gång. Det kom från Louise som kommer "sitta fast/jobba" på en båt i Norge på lördag när det är dags för bröllop. Självklart är jag jätteledsen att hon inte kommer vara med på min stora dag och jag vet att hon är det också. Men jag förstår henne och tycker att hon gör rätt val! Hur som helst blev jag väldigt rörd av de fina orden hon skrev och över presenten som var ett strumpeband att ha på mig på lördag. Tack snälla vännen, jag vet att du kommer vara med oss på ditt håll!


Jag och Louise för kanske 3 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0