Den stora dagen!

Idag smäller det. Idag är det dagen med stort D. Idag är det den 27 augusti - en dag som jag planerat, väntat på och längtat efter i över ett halvt års tid. Idag är dagen då jag blir fru Tyren och allt känns otroligt spännande och bra! Igår var vi i lokalen från 10.00-20.00 och det var så klart superkul. Dessutom är jag jättenöjd med resultatet. Nu har vi i princip gjort det vi kan göra. Nu åker jag till frisören klockan 11.00, dricker bubbel, blir snygg och njuter av VÅR dag! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas ni hade en alldeles underbar dag igår!! Stort grattis till er från mig!!

2011-08-28 @ 10:33:21
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0