Inte någon speciellt lyckad födelsedag

Det var mycket som gick snett igår och jag kände mig sådär barnsligt besviken när jag gick och la mig igår. För mig är födelsedagar lite extra spännande och glädjefulla men jag kan inte säga att det var en sådan dag direkt. Jobbet kändes tungrott och bestod av konstiga, krångliga grjer och saker som inte gick rätt. Sen åkte jag hem, helt slut, och tog en promenad med Vinston och Andreas osm avslutades på en lekplats. Det var mysigt iofs. Sen hem och matade Vinston medan Andreas handlade och lagade mat som iofs. också var god. Badade Vinston och hoppades att han sen skulle bli trött så att jag kunde få koppla av och kanske se en film som jag hade planerat. men icke. Vi försökte i 2,5 timma innan han till sist somnade 22.30 efter mycket gnäll och protester. Jag somnade på direkten efter det. I morse väcktes vi av skrik 4.30 och en envis, gnällig unge som inte somnade förrän 6.00. Jag var minst sagt pigg när klockan ringde 7.00 i morse men nu känns det inte lika farligt.

På lunchen idag tänkte jag lämna in våra ringar för putsning och gravering av vigselringen och efter jobbet idag ska vi till kyrkan för att träffa prästen. Det ska bli roligt iaf. =)


Snart är det dags även för oss att få ta sådana här fina kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0