Middag Med Mina Mammor

Vi fick fixa och trixa för att det skulle lösa sig men det är tur att jag har en gullig sambo och svärmor så att det gick. I kväll är det nämligen dags för mammagruppen att träffas på Köket för att äta. Den här veckan har varit rätt så tight och jag ska ut med jobbet i morgon så jag ahde sagt att jag kanske inte kunde följa med. dessutom jobbar Andreas på Sunhouse i kväll. Men som sagt så löste det sig och jag kan följa med vilket jag är glad för. Det var väldigt länge sedan jag träffade några av dem. Vinston får följa med sin farmor på promenad under tiden innan han får åka med sin pappa hem och sova.

Imorgon är det AW med jobbet på Viskan 17.00. Kul!


Ellas mamma Maria kommer i kväll...


...och Ingrids mamma Maria...


...och Amandas mamma Katrin. Och så Arvids mamma Johanna och Antons mamma Susanne. Bilderna är tagna i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0