Ny favvosida!

Jag älskar foton! Jag tycker om att fota, att leka med olika effekter och se vilka olika intryck man kan få på en bild beroende på vilka funktioner i programmen man använder. Jag tycker om att försöka fånga en känsla och jag tycker om att fotas själv - när jag är på rätt humör. Jag önkar att jag hade mer tid för att fota och mer kunskap så jag kunde få till finare bilder. Men det kanske får bli i framtiden...

Hur som helst har jag hittat en blogg där jag fullkomligt drunknar i bilder - och i dagsläget är jag fokuserad på bröllopsläget vilket inte är så konstigt. Den här fotografen som har bloggen är otroligt duktig och jag tycker att känslan hon återskapar i bilderna är underbar. Jag önskar att våra bröllopsbilder också blir fina och i kväll är det dags för oss att träffa Jocim som kommer fota vår dag och gå igenom lite detaljer. Han är en jätteduktig kille så jag tvivlar inte på att det blir bra.












Bilderna är tagna från http://smallpigart.se/blog/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0