Snart lunch

Åter igen en jobbig kväll igår med över två timmars läggning. Men nu är jag på jobbet och har rätt mycket att stå i. Känner mig betydligt piggare på dagen när jag har en massa som ska göras och känner mig mer effektiv. Däremot är jag helt slut på kvällen: Säkert ett vanligt fenomen när man går från semester till jobb 100%.

Snart vankas lunch på Viskan och i eftermiddag blir det målning. Är sååå trött på det här jäkla trädgårdsprojektet men börjar ju se ett slut på altanen iaf. Sedan är det bara mur och sten kvar. =/

Idag ska Andreas till floristen och prata brudbukett, corsage och tärnbukett. Spännande att jag låtit honom ta över men desto mer spännande och jag litar på honom till 100%. Ska bli så spännande att få se den om bara några veckor.


Bild tagen av syster yster Elin när vi var i Åsa i somras. Gunga är roligt...en stund iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0