Tack mamma och pappa!

Undrar varför finaste vädret hitills på året ska dyka upp när jag väl är på plats på kontoret där jag ska tillbringa 40 timmar denna veckan...minst. Men igår drog jag hem på lunchen och åt med mina finaste killar och passade på att pussa en massa på Vinston. När jag väl åkte tillbaka till jobbet åkte dem och badade...inte alls lockande att följa med. =)

På eftermiddagen när jag väl kom hem från jobbet gick jag och Vinston till lekplatsen. Han älskar verkligen att vara där och allra helst när det är andra barn som leker samtidigt - gärna lite större barn. Dem är mer spännande. Han går nästan hela tiden nu och det är så gulligt så att man inte kan låta bli att dra på munnen. Högerarmen är då konstant vinklad för att hålla balansen - ALLTID höger. Han blir duktigare och duktigare varje dag och kan nu ta sig upp från sittande till stående själv för att knata iväg. Runt och runt och fram och tillbaka går han. Tröttnar aldrig! =)

Idag väntar lite möten på jobbet och hemma får dem besök av mamma och pappa som ska hjälpa till att få upp staket på nya altanen. Åhh, vad dem är gulliga och åhh vad dem alltid ställer upp. Tack mamma och pappa. Ni är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0