Det där med att vara uppstressad

Igår satt jag på vardagsrumsgolvet och kollade Desperate Housewives tillsammans med tapet, klister, sax, papper, stenar, stämplar, pennor, färg. Det var dags att göra de fem bordsplaceringarna som tillhör de fem kompletterande gästerna som tillkommit. =) Jag tänker inte avslöja mer om hur bordsplaceringarna ser ut mer än att jag är jättenöjd med allt knåpande. Bilder får ni se efter bröllopet.

Måste säga att jag är riktigt nöjd med gästlistan nu, känns jättebra! Igår lämnade vi in vigselbreven till prästen också. Idag tänkte jag fixa ett par presenter på lunchen och försöka hinna med gästboksutskrift, vigselhäftet och bordsplaceringskartan. Ja, jag är lite uppe i varv just nu och har svårt att fokusera på annat än bröllopet. Andreas ifågasatte igår varför man ska gå omkring och vara stressad ett par månader för att få EN rolig dag och varför man ens behöver VARA stressad. Och visst är det en bra fråga!? Den där killen stressar inte upp sig för någonting, han är alltid lugn. Och trygg. Det är mycket därför jag älskar honom. Han är bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0