TACK!

Massvis att göra på jobbet, tur att jag har ordentligt att göra så jag inte hinner att fundera på hur trött jag är. =) Men det är lite bättre idag och som sagt så underlättar de här små rosa molnen som jag fortfarande svävar på. En sådan otroligt härlig känsla som ligger kvar i maggropen. Hallen hemma är fylld av lådor som ännu inte är uppackade med ljuslykor, dekorationer mm. och allrummet är fyllt av presenter, kort och telegram. Ska ta tag i det när jag får tid men på något konstigt sätt känns det lite jobbigt att packa undan resultatet av ett halvårs planering... =)

Tack alla ni för allt fint vi fick! Vi hade lite presentöppning i söndags med våra familjer och åter igen var det tårar som föll. Så rörande att ni lagt ner så mycket tid med fina kort, fina texter, fina presenter och fina presentinslagningar. Vi är såå tacksamma och glada för allting! Tackkort kommer så småningom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0