Gäsp

I säng alldeles för sent - igen. Varje morgon när klockan ringer tänker jag att ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt. Men set blir aldrig så. Idag jobbade jag till 18.00 och åkte sedan hem till mina grabbar. Lekte lite med Vinston och gjorde i ordning honom för läggdags. Han var dock inte lika sugen på att sova som vi trodde och tyckte att han skulle sova så det blev att kämpa i en och en halvtimma innan han till sist gav med sig. Lilleman sover för det mesta som en stock klockan 7.00 när vi går upp och får mer eller mindre ruskas för att vakna då så han behöver ju sömnen.

Efter det röjde jag upp lite här och sen gjorde jag och Andreas marsipankulor. Jul, jul!

Hoppas ni har haft en bra Lucia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0