Hej

Sitter i soffan efter att ha nattat en unge som nästan somnade innan han druckit upp sin välling. Åhh, vad man kan bli lycklig av att lillen denna veckan ätit bra, sovit bra, varit glad, inte varit ledsen på dagis, har fått en fungerande mage igen och som är pigg och glad. Snälla, snälla låt det fortsätta så!!!

Numera äter han sedan en knapp vecka tillbaka en helt mjölkfri kost. Dvs bara soyaprodukter. Om det är så att han är mjölkallergisk eller bara behövde "vila" magen från mjölkprodukter ett tag vet vi inte men om en dryg vecka ska vi chocka med att ge honom gräddglass för att se vad som händer.

I övrigt har jag jobbat till fem idag och fick röjt undan riktigt mycket på jobbet så jag känner mig sådär glad och mallig för det.

Andreas spelar innebandy ikväll och jag är sugen på pannkakor så det blir nog sådana ikväll.

Ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0